Ovatko tarkkuus ja huolellisuus vahvuuksiasi? Oletko innokas oppimaan uutta? Jos vastasit molempiin kyllä, voit olla etsimämme vahvistus työyhteisöömme!
Haemme nyt TOIMISTOASSISTENTTIA vakituiseen työsuhteeseen Espooseen.
Toimistoassistenttina tehtävänäsi on sujuvoittaa toimistomme arkea. Avustat hallintoamme ja myyntiämme heidän päivittäisessä työssään. Tehtäviisi kuuluvat mm.
- ostolaskujen tarkastus ja käsittely
- myyntireskontra ja perintä
- myynnin sopimushallinta
- rahoitusleasing ja palautuvien laitteiden seuranta
Meillä saat kaikkiin työtehtäviisi kattavan perehdytyksen, joka etenee asteittain osaamisesi karttuessa. Toimistomme sijaitsee Sinikalliontiellä Espoossa ja työaikasi sijoittuu klo 8-17 välille (liukuva työaika).
Millaista työkaveria etsimme?
Työskentelet tärkeänä osana työyhteisöämme, jossa arvostamme positiivista asennetta ja hyviä kommunikointitaitoja. Toivomme, että suhtaudut innolla vastuullesi annettuihin tehtäviin ja viet ne huolellisesti loppuun saakka.
Reipas asenne, tarkkuus ja kyky omaksua uusia asioita helposti ovat avaintekijöitä tässä tehtävässä onnistumiselle. Kaupallisen alan opinnot (esim. taloushallinto) ja/tai kokemus vastaavista tehtävistä ovat eduksi. Meidän puolestamme voit kuitenkin hyvin olla urasi alkutaipaleella.
Toimistoassistentin työ edellyttää suomen ja englannin kielen taitoa sekä hyvää tietoteknistä osaamista. Käytössämme on Microsoftin toimisto-ohjelmat ja Dynamics 365 Business Central.
Mitä me tarjoamme sinulle?
Meillä sinua odottaa rento ilmapiiri, mukavat työkaverit ja positiivinen tekemisen meininki. QFIX panostaa hyvinvointiisi tarjoamalla sinulle laajat työterveyspalvelut sekä ravintoedun. Annamme tehtävään kattavan perehdytyksen ja saat käyttöösi nykyaikaiset ja laadukkaat työvälineet. Olemme hiilineutraalin liiketoiminnan edelläkävijä Suomessa ja 100%:sti yksityisessä suomalaisomistuksessa.
Palkkahaarukka tehtävään on osaamisen ja kokemuksen mukaan n. 2.000-2.500 €/kk