Mustasta vihreäksi
Mikkelin Kovalansuolla oli pari vuotta sitten iso läntti pelkkää mustaa turpeennoston jäljiltä. Nyt alue on istutettu lähes täyteen taimia, joista ekat alkaa lähennellä polven korkeutta, eikä maa niiden ympärillä enää näytä mustalta vaan vihertää.Viime viikolla näitä...
QFIXin arvot
QFIXin arvoja ovat innostus, sitoutuminen, osaaminen,kiittäminen, tuottavuus ja ympäristön huomioiminen.Kiittäminen Kiitollisuus omia ihmisiämme, asiakkaitamme ja yhteistyökumppaneitamme kohtaan motivoi meitä joka päivä pyrkimään parempaan. Olemme olleet alalla...
Osallistuimme Hope ry:n keräykseen
Hope toimii vapaaehtoisvoimin yhdessä yhteiseksi hyväksi ja tekee todeksi unelmaa siitä, että lapsilla olisi Suomessa tasa-arvoisemmat mahdollisuudet hyvään arkeen. Se jakaa vähävaraisille ja kriisin kokeneille perheille konkreettisia vaate- ja tavaralahjoituksia,...
Hiilensidontaa
Tänä vuonna istutuspäivän ajankohta venähti sääolosuhteiden vuoksi toukokuulta kesäkuun puolelle, mutta tuli kuitenkin hoidettua ennen lomia. Yhteistyökumppaninamme toimiva Puuni oli tuonut paikalle asiantuntijoiden lisäksi hienon hyttysettömän ja paarmattooman...
Bittien tasolta konkretiaan: 2,5 ha uutta sekametsää Lempäälään
Tähän päivään saakka QFIXin hiilineutraalius on ollut puhetta, ajatusta ja bittivirtoja. Tiistaina 18.5.2021 se muuttui konkretiaksi: Lempäälän Marjamäkeen (siihen Ideaparkin taakse) on nyt istutettu 2,5 hehtaaria uutta taimikkoa, koivua, leppää ja mäntyä. Meillehän...
4 kysymystä vastuullisuudesta
Miksi QFIX haluaa toiminnallaan ottaa kantaa ilmastonmuutokseen? Miten hiilijalanjälki on laskettu? Siirtyykö tämä anekauppa nyt sitten QFIXin hintoihin? Kuinka me hyödytään tästä, jos me ostetaan teiltä näitä laitteita? Miksi QFIX haluaa toiminnallaan ottaa...
Ympäristöarvot – puheista konkretiaan
Ovatko ympäristöarvot nostettu teidän yrityksenne agendalle, ja nyt pitäisi tehdä jotakin konkreettista asian eteen? Yksinkertainen tapa voisi olla vaikkapa tämä: tulostakaa te, me istutamme puita kompensoimaan paperin kulutuksen tuottamaa hiilijalanjälkeä. Totta...
Kokonaisuus pelaa
"Olemme Asko- ja Sotka -ketjukonsepteillamme johtava kodin huonekalujen ja sisustustuotteiden vähittäiskauppias Suomessa. QFIXin kanssa olemme tehneet yhteistyötä jo yli 10 vuoden ajan, koska kokonaisuus pelaa, ja he ovat vastanneet hyvin myös niihin haasteisiin joita valtakunnallisesti toimiminen aiheuttaa. Heidän vastuullaan on huolehtia kaikkien myymälöiden tulostustuslaitteiden toimivuudesta.
Kommunikaatio sujuu kun ihmiset tulevat tutuiksi. Arvostamme sitä, että QFIXissä ei jatkuvasti tiedoteta uusista yhteyshenkilöistä, vaan teemme pitkäaikaista yhteistyötä samojen ihmisten kanssa.
Luotettavat ammattilaiset
”Somatic Studio on Suomen johtava pilatekseen ja somaattiseen harjoitteluun erikoistunut liikuntastudio Helsingin ydinkeskustassa. Meillä teknologia tarkoittaa hallinnon ja viestinnän työvälineitä, joiden on toimittava viikon jokaisena päivänä.
Tämän kokoisessa yrityksessä ei ole mitenkään järkevää pitää palkkalistoilla yhtä ihmistä vain näitä tehtäviä varten, joten ostamme palvelut QFIX:ltä. Meille on yksinkertaisesti helpointa kun kaiken avun saa yhdestä paikasta jonka hinnoittelu on läpinäkyvää, eikä laskuista löydy ikäviä yllätyksiä. Ja onhan nämä tuen tyypit tosi sympaattisia myös!
Joskus on oltu tilanteessa, jossa meidän olisi pitänyt tietää ongelmastamme enemmän kuin sitä ratkova toimittajamme, ja siihen on tuhlaantunut paljon omaa työaikaa. QFIX:n kanssa voidaan luottaa siihen, että heiltä löytyy osaaminen meidän tarpeisiin.
Kaisa Saarinen, VT toimitusjohtaja,
Somatic Center Finland
Palveluasenne omassa luokassaan
Verifone on toimittanut yli 30 miljoonaa maksupäätettä ja asentanut yli 20 000 sähköisen kaupankäynnin ratkaisua ympäri maailmaa. Sanomattakin lienee selvää, että toimialallamme luotettavuus, toimitusvarmuus ja turvallisuus ovat kriittisiä tekijöitä, ja samaa vaaditaan yrityksiltä joiden kanssa teemme yhteistyötä.
QFIXilta löytyy tietenkin tarvittava teknologinen osaaminen, ja heidän palveluasenteensa on ollut ihan omassa luokassaan. Kokemustemme mukaan heillä todella panostetaan asiakastyytyväisyyteen ja välitetään asiakkaasta.
Jani Partanen, Senior Manager, Verifone