7 pikavinkkiä Teams-käyttäjälle

Moni meistä joutui olosuhteiden pakosta vaihtamaan lähipalaverit Teamsiin, eikä se kaikille ole ollut yhtä helppoa ja luontevaa. Mutta kun alkujärkytyksestä on selvitty, voi ryhtyä ottamaan työvälinettä paremmin haltuun. Ehkäpä näistä vinkeistä on siinä apua? #1 Jos...

3+1 Powerpoint-vinkkiä

Moni toimisto-ohjelmien käyttäjä kaipaisi toisinaan jotakin näppärämpää taitto-ohjelmaa kuin Word, jolla ei tahdo saada visuaalisesti kivaa jälkeä millään. Näissä tilanteissa Powerpoint on yleensä lähin vaihtoehto. Siihen on helppo asetella tekstit ja kuvat...

Etätyön 7 kultaista sääntöä

Etätyö on kannattavaa sekä työnantajan että -tekijän näkökulmasta, kun olosuhteet ja välineet ovat kunnossa. Lisäksi tarvitaan ainoastaan vahva visio ja annos luottamusta. Keräsimme avuksesi sekä ohjeita käytännön toteutukseen, “etätyön 7 kultaista sääntöä”, että...

3+1 Excel-vinkkiä tietojen suodattamiseen ja tarkasteluun

Kovin monelta ovat jääneet oppimatta nämä kolme hyödyllistä Excelin käyttöön liittyvää asiaa jotka lisäävät työtehokkuutta ja vähentävät turhaa manuaalista työtä. Siispä tässä ohjeet miten suodatat taulukon tietoja, kuinka löydät ja poistat tuplatietueita sekä miten...

Hyödynnätkö näitä Microsoft Word -pikakomentoja?

Jos olet PC:n käyttäjä voit hyödyntää näitä pikakomentoja työskennellessäsi Microsoft Word- asiakirjan parissa: Ctrl + askelpalautin (backspace) – Poistaa sanan kursorin vasemmalta puolelta Ctrl + nuoli oikealle tai vasemmalle – Hyppää seuraavan sanan alkuun...